cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Wednesday, November 24, 2010

away~

saya ta akan muncul kan diri saya selamaa dua minggu di sini mahupun di facebook,, oh! oh! cedeynye~ (bohong! macam ta de lappy len kat umah,, huh! ) kenapekah?? lappy masuk wad sudaaaa~ 2 minggu pulak tu,, hukhukhuk~ no more naruto-kun, no more sasuke-kun, no more kakashi sensei,, waaaaaa~ no more muvies,, sangat cedey! ='(


setelah begitu lama lappy saya tahan sakit demi saya yang kene buat banyak keje a.k.a esaimen sampai saya cuti, saya dengan cedeynye menghantar lappy saya ke ospital di KB,, jaohnyer~ na melawat ta boley,, doktor cakap lappy saya kene pindah ke ospital besar,, wuwu~ menanges teresak-esak saya cuz terpaksa berjauhan dengan lappy,,


lappy saya ta der la sakit terok sebenarnye,, hati a.k.a battery dye je terok,, haha! still lam warranty tapi da sakit,, adoi~ cannot fully charge da hati eh! da battery,, saya pun heran,, saya, sebagai tuan yang penyayang, saya pun hantar la lappy saya ke ospital,, ta sangka lame la pulak,, adoi~


before g anta lappy kesayangan saya, pegi la kenduri orang kawen,, so, menyempat gak la hamek gambo,, haha! dalam erti kata len, saya memang suka hamek gambo,, ecececece~ 






isyraq, safwan, aniq - love them -

suke isyraq!

ya ya ya~ gambar orang kawen ta de ke?? maap, ta de~ haha! tu je la,, muka cam ta cedey pom na anta lappy kan? kan? hehe~




p/s : aty saya cedey, sape yang tau,, haaaaaa~

2 comments:

PendekarPetai said...

ok.. tak tau kamu yg mane 1... hahaha

hunnys~ said...

hahaha~
xboley cam ke??
tipu lor~
=D

:: heart wif u ::