cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, October 16, 2010

siap!

buat pertama kalinya, sume keje saya siap sebelum due date,, saya sangat gumbira! =D walaupon pada hakikatnye saya berkata demikian, ade 1 agy keje y memang saya xpernah buat,, BIOLOGI! xpaham ok! xpaham xpaham xpaham!!!! 1 je jalannya, xyah buat,, biar cenggitu je,, cerdik gler idea awak wahai cik Anis,, ai senin kene anta ok~ ok fine! bile la na bijak klo cenggini,, na jugak dapat markah tinggi melangit,, neyh asyik2 atas pagar je,, uhuk~ sekarangg mauk study kimia,, 2minggu agy xam,, tp dsebabkan oleh lecturer y bagi keje bertimbun macam kitorunk xder xam, stdy kene tangguh dulu,, 2mnggu lagi ok na xam!!! takut~ wuwu,,

No comments:

:: heart wif u ::