cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Monday, October 18, 2010

matrix~

da lebey kurang 1tahun ++ saya tinggalkan matrix kedah, tempat saya mula-mula kenal erti dunia,, kenal erti tension belajar & kenal erti persahabatan hingga akhir hayat,, saya kenal Kak Hajar, Haffiz, Wardati dan Sakinah,, bukannya saya xkenal orang lain, kenal~ tapi saya list kat situ orang yang paling rapat & sentiasa ade ngan saya,, =D xkira senang atau susah,, kalau ingat balik, mesti saya akan nanges,, kenangan mase kat matrix masih segar lam kepale saya,, kehidupan kat situ, suasana kat situ, bilik tutor, dewan kuliah, makanan~ ah! semualah! tiap kali saya ingat, mesti jantung saya berdegup kuat,, sedih sangat na tinggalkan matrix,, heaven! kalaulah dapat pergi sana balik, imbas kenangan lalu tanpa perlu belajar~~ such a high dream i have there,, i miss my friends~ my besh ever friends, sista n brother,, =(

 f5t5 sem1

 kak hajar & que

No comments:

:: heart wif u ::