cikHUNNYSclick! click! click! nanti boleh saya dapat sekor hamster =D

PENG-stalker/s

cikHUNNYSWARNING! this blog contains alotalotalotalota of pictures. thank you =D. BEST VIEW WITH FIREFOX =D

Saturday, October 16, 2010

malam ahad

ye, mlm neyh mlm ahad,, xder nyer saya na citer seram2,,  petang xd, saya kn tetibe kn na mkn koktail,, so, sy mintak la kwn saya, wany thursday (ayah dye nme khamis,, sbb 2 jdk wany thursday) belikan barang2 na wk koktail 2,, dapat la saya mkn dengan gumbiranya,,=D

jeng jeng jeng! aida buat dibantu saya,,

boley tahan la,,well, tempat serba kekurangan,,
mkn ala kadar sudaaa~

pastu kan, kebetulan Su pegi As-Syakirin,, restoran la tu,, restoran tu sgt la femes ngan wedges dye y memang sangat besh dari KFC punyer wa cakap lu,,  betol! saya xtipu~ saya pun suh la Su beli,, akhirnya dapat jugak saya makan,, tiap kali saya pegi, mesti abes,, dari sem lepas sampai sekarang, neyh baru dua kali saya makan tau! saya pegi je abes, saya pegi je abes, abes je saya pegi,,

ini dye!

kendian, pas abes mkn, c dye pom on9 fb,, chat la ngan dye,, pas2, dye tny ym boley x,, saya pom g la pinjam nga aida punyer bband,, chat la ngan dye,, epi kot! bukan sng au na chat nga dye,, cam na chat ngan raja,, heeeee~ tapi kan, biase la, manusia bername Anis neyh (anis neyh je), sensitip xpepasal,, hehehehe~ maap awak,, i noe dat u r joking but~ bile melibatkan sal relationship neyh, saya jadik isau tau! yayaya, i noe it is a joke,, fullstop. so, xder pape dah na gtau,, selamat malam,, esoq kluz! adoi~

No comments:

:: heart wif u ::